Godmorgon!

Hejhej! Igår somnade jag innan klockan 20! OMG! Hade tänkt att se klart filmen "The Dead Outside" Men den var så skräpig! Skitfilm, rekomenderas ej!

Aja, så vaknade jag klockan typ 7, jag är jättepigg :) Idag är sista dagen på 2010! Idag ska jag till Malin klockan 14 så ska jag sova där tills imorn :) kul!

När jag vaknade imorse och startade datorn, så öppnade jag upp spotify och satte på låten "The Black Halo" Med Kamelot, sen kom jag på att jag hade på "Random" Så det kan bli vilken låt somhelst av dom 2534 som jag har starrade på spotify, OCH DET BLEV!


Kramis - Kramsången!





Och nu får jag den inte ur huvudet.... Så någon kommer kramas mycket idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0