Hej! 29 december

Hejhej! Jag ska börja blogga lite igen :) Jag börjar faktiskt om på en helt ny blogg nu! (Kanske inte gillas av alla xD) Aja! Jag tänkte berätta lite om mig själv nu :D


Jag heter Emil, är 14 år. Gillar fotografering och redigering! Jag är ganska sportig av mig, dock går jag inte i någon sport. Jag gillar att åka skridskor, Jag älskar citat och lyssnar på musik större delen av alla dagar när jag inte är med någon.

Jag har en underbar flickvän som heter Malin (http://mallemusic.blogg.se <-- Hennes blogg, läs den den är bra) Mina kompisar som jag är med mest heter Said, Max, Stefan och Marvin :D

Jag gillar att spela TV/Dator spel :) Har X-box 360 o dator. Jag spelat mycket CoD spelen, på 360 och Guild Wars på dator. Jag lyssnar på nästan all musik, från Bullet For My Valntine till Joshua Radin.

Jag älskar verklien att kolla på film, jag vet inte hur många gånger jag har kollat på samma film över 20 gånger. Jag gillar all sorts film, dock har jag svårt för komedier! Nu vet ni lite om mig och ni kommer nog få reda på mer med tiden :D

Namnet på bloggen kanske alla undrar varför väljer man ett sånt namn, MEN! Det betyder åsikter på Latin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0