Kamelot

Okej, nu tänkte jag berätta lite om mitt favoritband just nu :)

Kamelot, bildades 1991 fast släppte inte sitt debutalbum för ens några år senare (Eternity) Mitt favoritalbum med dom är "The Black Halo", den bästa låten i det albumet är lätt "The Haunting (Through Time)" så finns det två bra låter till i det albumet "March of Mephisto" och "When The Lights Are Down". jag gillar typ alla deras låter men det är dom tre bästa, alla ur samma album :)

Jag har lyssnat på dom i över ett år nu, jag verkligen kan inte sluta lyssna på dom. Tröttnar aldrig!



Top 5 Låtar

1. The Haunting                            


2. March Of Mephisto                   


3. When The Lights Are Down     


4. Nights Of Arabia  (Live)           


5. The Black Halo                         



Deras Album:                                                               

Karma (2001)
Eternity (1995)                                            
Epica (2003)
Dominion (1996)                                                                  
The Black Halo (2005)
Siege Perilous (1998)                                   
One cold Winter´s night (live cd och DvD) (2006)
The Fourth Legacy (1999)                             
Ghost Opera (2007) 
The expedition (live cd) (2000)                         
Poetry for the Poisoned (2010)   






Kamelot!









Ghost Opera (2007)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0