Min Tröja!

Hejhej, ni fattar nog inte varför jag lägger upp en bild på min tröja, den är varken ny eller särskilt snygg på mig. Men, den betyder något otroligt mycket för mig nu :) <3 En person vet varför, Malin.

Den tröjan påminer mig om henne och ibland har jag den på mig bara föra att jag kommer ihåg henne då. Jag glömmer aldrig dig älskling! För den man verkligen älskar glömmer man aldrig :) Den tröjan är väldigt speciell nu :D Anledningen till varför den påminner mig om henne är att hon snor den av mig hela tiden!

Då vet alla!MIn tröja!

Kommentarer
Postat av: Malin♥

Haha! Nu vill jag ha den på mig, den är skön att ha på sig ju!:D <3

<3333333

2010-12-30 @ 17:59:10
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0