Nyår!

Hejhej! Snart ska jag gå till Malin :) om en timme typ :D Kommer bli bäst <333333 Vi ska kolla på två filmer, spela lite spel osv :P idag är jag riktigt pigg, glad och bara på bra humör! Just nu spelar jag jäääättehög musik och ska göra mig i ordning lite :) Sen ska jag nog packa lite innan jag ska gå :D


Här är lite låtar jag inte kan sluta lyssna på idag :)


Iron Maiden - Run To The Hills             


Guns N' Roses -  Paradise City            


Sonic Syndicate - Turn It Up               

Dj Khaled - On My Way                      

Kanye West - Homecoming                 







Kommentarer
Postat av: Malin

Vi syns snart :) <3

2010-12-31 @ 13:21:39
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0