Dagens träning!

Idag så fick vi först "punishments" för att folk kom försent och glömde pads... Det var SKITJOBBIGT! sen så körde vi tacklingsövningar iaf alla "Line backers". Tycker det är lite skumt att jag spelar "WR" (Wide Reciver) som offense och LB (Line backer) som defence xD

Men sen hade vi "Fumble" övningar som var idiotiska att ha inomhus... Det går ut på att ni är två som ska ta bollen som tränaren kastar, man står brevid varandra, tränaren kastar bollen och då springer ni efter den, ni hinner aldrig springa ifatt bollen för ens den ligger på marken, så ni ska slänga er över bollen och hålla fast vid den för et liv.

Den som inte tar den får göra 10 armhävningar. Jag fick göra 20 armhävningar och tog bollen 4-5 gånger, det roliga var att jag hade kortbyxor och då skrapade jag upp knäna och armbågarna på idrotts hallens golv, man kanske har ramlat på den några gånger i skolan, men att springa så fort man kan och sen dycka över bollen är en helt annan sak!!!!! DET GÖR OONNNNT!!!!

Så nu kan jag knappt kramas.... Skulle krama min mamma och jag typ dog :( Får hoppas att jag snart är mindre öm xD

Nu blirre att städa rum! :D





SÅ GÖR MAN! Fast inomhus! och det står inte stilla...
Och jag hade inte sånna byxor.... Eller handskar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0