Dagen

Idag har varit en intressant dag, jag var med Marvin ett tag, kanske ska med honom till hans Amerikanska Fotboll på lördag o prova lite, kan vara kul som faen. Gillar jue och vara lite våldsam och att göra illa sig är jag asgrym på! Sen gick jag till Henke, vi kikade lite på min dator och kom fram till att mitt nätagg är 20 pins och inte 24, så det blir att köpa nytt nätagg och en DVD-rom, men vi vet inte ifall jag behöver något mer, kommer kosta en hel del.


Sen gick vi och käkade pizza på hawaii, käkade en Gorgonzola, var inte så gott, men jag var tvungen att pröva något nytt. Sen gick vi till Henke igen, lekte lite med hans Cannon EOS 60D KUL! :) Sen höll vi på lite vid datorn. Sen kollade vi på en film vars namn jag har glömt.... Fast den var bra.


Den handlade mycket om folk som dog och försvann och blev kära. :) Fick mig att sakna Malin :(


Malin o jag har varit tsm i 3 månader om 10 dagar, fett fort tiden går när man är kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0