Hejhej

Idag har jag bara suttit på mitt rum och kollat på True Blood, ätit lite och kollat efter lite filmer. imorgon tror jag att jag ska göra lite saker, ta en promenad, städa lite och vara social istället för att sitta på mitt rum och kolla serier.

Well, nu har jag iaf kollat klart på alla True Blood säsongerna och ska jag kolla klart på Vampire Dairies. Vilket vampyrlov det har varit xD Så nu skulle jag vilja ha tips till en ny serie att kolla på (avd som helst går bra) :)

Jag började faktiskt gråta när min favoritkaraktär dog i True Blood :'( kommer ihåg det så precis. "2000 Years is enough, i want to meet the sun" R.I.P Godric.

True Blood är lätt den bästa serien jag har sett på länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0