Kvällen

Tjatja! Nu har jag varit hemma i 20 minuter. Hade som sagt träning idag, var suerrän, grabbarna är asroliga +En tjej dååh :P Sen så åkte jag hem, duschade, åkte till Malin, sen kollade vi på "I Rymden Finns Inga Känslor"
Skitbra film :D

Sen så spelade vi lite kort, hon är jue lite sjuk så hon var jättetrött, men hon vann på UNO och en gång på kort, sen skulle jag gå hem vid 20:30 Meeeen! Då hamnade vi i en diskusion om vad vi ska göra nästa helg o lite mer. Så klockan blev 21:40 när jag började gå hem, sen kom jag hem, käkade o nu sitter jag o lyssnar på musik.

Ska nog försöka sova lite :) Ska nog kolla på lite Naruto först.



Asså liiite söta dom ääär! :)


SÖÖÖÖTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0