Mums!

Hejhej!!! Idag har varit en superdag :) Jag vaknade klockan 9:15 eller någonting och blödde näsblod, mindre kul men jag hade väkning klockan 20 över så...

sen så var det bara att äta frukost och göra sig i ordning för att gå till Malin :)

Jag gick och efter ett några hundra meter halkade jag :( Jag mötte Malin efter en bit och några meter ifrån hennes hus så halkade jag igen. :( Sen så spelade vi spel, jag vann på två saker! :) Av typ 6 :D Malin är bäst som alltid :P

Sen så lagade vi pyttipanna och ägg. efter det kollade vi på Hannah Montana: The Movie, den var mycket bättre än vad jag trodde (Rekomenderas att se) Sen så gick vi till bussen och åkte till stan :D

Medans hon klippte sig så gick jag runt lite i SAMMA affärer hela tiden xD Sen så käkade vi supergod mat på stan. sen så åkte vi och kolla på en byrå Malin ska ha :) Sen så åkte jag hem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för dagen :D <3

2011-01-10 @ 22:14:24
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0