Torsdag - Fredag

Well, nu har Malin precis åkt hem... Tråkigt men sant. :( Vi hade jättekul idag, men jag höll henne vaken typ hela natten... FÖRLÅT! My bad ;(

Igår kollade vi på film, spelade kort och lagade mat. Sen när vi skulle gå och lägga oss kunde inte jag sova, så vi spelade lite kort och sen skulle vi sova, men jag somnade inte för ens klockan 07:45 och jag höll Malin vaken. Förlåt :D

Sen imorse klockan typ 11 väkte Malin mig och tvingade mig och gå upp... Sen så gick vi och handlade, jag gjorde frukost. Sen spelade vi lite kort... Förlorade som vanligt. Sen så gick vi på promenad, Det var jättekul :D  Sen när vi kom hem så spelade vi lite "Boogi" på Wii, då vann jag, men det var första gången för Malin. Hon var superbra (a)


Sen käkade vi pannkakor. Sen så spelade vi lite UNO, jag förlorade... Igen. Sen så spelade vi lite mer kort, jag förlorade ännu mer. Sen så mysste vi väl lite, Malin käkade MASSOR med chips... Sen åkte hon hem :(

Hade två underbart roliga dagar :D Tack Malin! Älskar dig :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag åt inte "MASSOR" med chips :(

Tack för dagarna :)<3

2011-01-07 @ 20:03:31
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0