Well...

Jag hade inte tänkt att blogga idag men, aja.

Idag var jag hos Marvin ett tag. Vi bestämmde att jag skulle följa med o spela Amerikanskfotboll på lördag, kul om man gillar det, då ska jag nog börja med det :) Så kollade jag på när han spelade lite Slaget om midgård :) Efter det så gick vi hem till mig och spelade Lips :D Det var askul, så kul har jag inte haft på ett tag, med en kompis iaf ;)

Idag beställde jag hem datordelar för 1000kr, hmm. Så imorn bli det att pilla dator :)

Idag är jag på pissigt humör, jag har ont i huvudet och magen! Jag kan inte sluta tänka på allt som kommer att hända eller Malin och jag bara saknar henne mer och mer, trots att det var TVÅ dagar sedan vi sågs!!! asså, något är seriöst fel med mig.

Aja, jag behöver nog bara sova. Har inte sovit gott på länge nu.

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Hoppas du blir bättre snart, puss o kram :)<3

2011-01-03 @ 21:28:54
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0