Aaaj!

Tjatja! Idag skar jag mig i tummen på träslöjden så jag fick åka o sy... :( Men nu är det ganska okej. Så har jag varit på möte på skolan om att åka till Grekland med skolan, det kommer bli kul. Jag åker den 3:e April :)

Imorgon är det friluftsdag, då skulle jag ha badat på badhuset men nu kan jag inte det eftersom att jag inte får blöta ner förbandet... Så det blir vandring med Malin, sen så ska vi vara i gympasalen och göra något tillsammans :)

Nu ska jag nog gå o duscha! :D

Slänger upp en låt med Rise Against!


Rise Against - The Strength To Go On



Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas det blir bättre snart :/ <3

2011-03-17 @ 07:56:30
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0